
Iz prozvanog trgovačkog lanca poručuju kako se plakat odnosi na proširenje asortimana azijskim proizvodima.
Oglas
Domovinski pokret prijavio je trgovački lanac Kaufland Državnom inspektoratu zbog plakata na filipinskom jeziku i hindiju koji su se pojavili diljem Zagreba, a predsjednik Kluba zastupnika DP-a Ivica Kukavica danas je o tome održao i konferenciju za medije.
"Dom je bliže nego što misliš" - stoji na plakatu, uz prijevod na hrvatski jezik. Naime, riječ je o katalozima s indijskim i filipinskim proizvodima.
Reporterka RTL-a Danas Ivana Ivanda Rožić razgovarala je o tome s glavnim državnim inspektorom Andrijom Mikulićem o tome.
"Zakon o zaštiti potrošača nema članka koji ograničava da trgovac može na više jezika obavijest o prodaji proizvoda staviti. Samo pod uvjetom da ne zavarava potrošača. Ja vam sada ne mogu prejudicirati jer smo tu na terenu, ali kada se vratimo u ured proučit ćemo tu predstavku, ako je stigla, kao i svaku do sada. I ako je u našoj nadležnosti mi ćemo to rješavati", poručio je, a na pitanje je li onda to sporno odgovara:
"Vidjet ćemo, da ne prejudiciramo unaprijed", poručio je Mikulić.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
Oglas
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
Oglas
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas